دانلود و خرید بهترین فایل ها مطابق نیاز شما

این وبلاگ در زمینه معرفی کتابها، مقالات و... در سطح وب فعالیت می کند. به طوری که فایلهای قابل اعتماد و مهم و به درد بخور را جمع آوری و برای شما به اشتراک می گذارد.

دانلود و خرید بهترین فایل ها مطابق نیاز شما

این وبلاگ در زمینه معرفی کتابها، مقالات و... در سطح وب فعالیت می کند. به طوری که فایلهای قابل اعتماد و مهم و به درد بخور را جمع آوری و برای شما به اشتراک می گذارد.

فروش فایل سه بعدی میز تلویزیون A14


فروش فایل سه بعدی میز تلویزیون  A14 قابل اجرا با انواع نرم افزار های کد و کم (آرتکم و انسپایر و پاورمیل و...) قابل اجرا با دستگاه سی ان سی سه محور فایل شامل دو قسمت مجزا می باشد  جلو مبلی ست همین میز با کد A15 موجود می باشد قابل ویرایش وتغییر اندازهکیفیت و خروجی عالی  قابلیت تفکیک و برش جداگانه مناسب برای چوب ...

فروش فایل سه بعدی جلو مبلی A15


فروش فایل سه بعدی جلو مبلی A15 قابل اجرا با انواع نرم افزار های کد و کم (آرتکم و انسپایر و پاورمیل و...) قابل اجرا با دستگاه سی ان سی سه محور فایل سه بعدی میز تلویزیون همین طرح با کد A14 موجود می باشد قابل ویرایش وتغییر اندازه کیفیت و خروجی عالی  قابلیت تفکیک و برش جداگانه مناسب برای چوب ...

فروش فایل سه بعدی فریم و قاب آینه A16

فروش فایل سه بعدی فریم و قاب آینه A16 قابل اجرا با انواع نرم افزار های کد و کم (آرتکم و انسپایر و پاورمیل و...) قابل اجرا با دستگاه سی ان سی سه  و چهار محور قابل ویرایش وتغییر اندازهکیفیت و خروجی عالی  قابلیت تفکیک و برش جداگانه مناسب برای سنگ و چوب ...

پاورپوینت گردان عمار


این پاورپوینت در 20 اسلاید به شکل زیبا و منحصر به فرد طراحی و اسلاید بندی شده است د راین پاورپوینت مطالبی از سودای صدام برای خوزستان،شش روز پس از قطعنامه،رمز های گشایش پیروزی،اشتباه اول صدام و سایر مطالب مفید و ارزنده همراه با عکس از گردان عمار و سایر مطالب مفید و ارزنده در مورد گردان عمار در این پاورپوینت درج شده است که امیدواریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید ...

دانلود کتاب مدیریت استراتژیک بازاریابی


دانلود کتاب مدیریت استراتژیک بازاریابی

کتاب مدیریت استراتژیک بازاریابی آماده دانلود است.

نویسنده: هلن میک و ریچارد میک

مترجم: اعرابی و امیدی

تعداد صفحات: 406

فرمت: pdf

فصل ها

1- برنامه ریزی رهبری بازار و فرایند بازاریابی استراتژیک

2- تجزیه و تحلیل بیرونی

3- تجزیه و تحلیل درونی

4- ابزارهای ممیزی

5- تجزیه و تحلیل مالی و تکنیک هایی برای توسعه معطوف به آینده

6- قصد راهبردی

7- خلق مزیت راهبردی

8- توسعه یک جایگاه رقابتی ویژه

9- اجرا و کنترل