جزوه مدیریت بازاریابی از دانشگاه شریف آماده دانلود است.
فرمت: pdf
تعداد صفحات: 84
معمولا بازاریابی یا به عنوان سخنرانیهای انگیزشی ارائه میشود یا عدهای به شدت درگیر تئوریها میشوند.
این جزوه به طور پرکتیکال (کاربردی) ارائه میشود.
فهرست مطالب
مقدمات بازاریابی و سرفصل دروس ........................................................................................ 1
مفاهیم کلیدی بازاریابی ..................................................................................................... 2
نیاز، خواسته و تقاضا ..................................................................................................... 3
محصولات، خدمات و تجربه ها.......................................................................................... 3
ارزش، رضایت و کیفیت.................................................................................................. 4
تبادل، داد و ستد ( )transactionو ارتباطات ..................................................................... 5
بازارها:...................................................................................................................... 6
7 ........................................................................ Marketing Management Practice
سرفصل وظایف یک مدیر مارکتینگ: .................................................................................. 7
فلسفه های مدیریت بازاریابی:........................................................................................... 8
9 ...................................... (Consumer and Business Buyer behavior) رفتار مصرف کننده
فاکتور فرهنگی.......................................................................................................... 10
فاکتور اجتماعی......................................................................................................... 12
فاکتورهای شخصی ..................................................................................................... 12
عوامل روانشاختی....................................................................................................... 14
16..................................... ) (فرآیند تصمیم گیری برای خریدThe Buyer Deceison Process
17 ................................................... The buyer decision process for new products
18 ...................................................... stoney buyers, eager sellers چند نکته از مقالهی
19 .................................................................................... Business Buyer Behavior
نکاتی از کیس استارباکس................................................................................................. 22
24 .................................................... Market Segmentation, Targeting & Positioning
25 ........................................................................................ Market Segmentation
25 .................................................................................... Segmentation's levels
26.........................................................How to segment a market? (Consumer)
30 ......................................................................... Multiple Segmentaion bases
30 ................................................. Segmenting Customer in Industrial Markets
31 ............................................................................)Coverage Strategy( Targeting
استراتژی بازاریابی .......................................................................................................... 34
34 ......................................................:Developing Marketing Strategies and Plans
35 ............................................................ یا انسوفproduct development grid ماتریس
مدل استراتژیهای رشد ................................................................................................36
جایگاه استراتژی بازاریابی در بین استراتژ یهای شرکتی چیست؟............................................... 39
40 .....................................................................................................product strategy
تقسیمبندی محصول ................................................................................................... 41
43 ................................................................................................product manager
44 ..........................................................................: product manager وظایف اصلی
استراتژی برند ........................................................................................................... 49
51 ............................................................................................................Packaging
51 .............................................................................................................. Labeling
توسعه محصول.......................................................................................................... 51
52 ..................................................................... Pricing Consideration and strategies
اشتباهات رایج در قمیت گذاری ...................................................................................... 53
فاکتورهای درونی................................................................................................... 54
فاکتورهای بیرونی:.................................................................................................. 55
روشهای قیمتگذاری..................................................................................................56
59 .................................... (Price-adjustment Strategies)استراتژی های تعدیل روی قیمت
60......................................................................................Discount and Allowance
61.......................................................................................... Segmented Pricing
61....................................................................................... Psychological Pricing
61........................................................................................ Promotional Pricing
63....................................................................................... International Pricing
63................................................................... Integrated Marketing Communication
روشهای ارتباط با بازار .................................................................................................64
65...........................................................................................................Advertising
66............................................................................................................Mission
66............................................................................................................. Money
67.......................................................................................................... Messege
68.............................................................................................................. Media
70 .................................................................................................Measurement
71 ................................................................................................. Sales Promotion
71 ..................................................................... end-user برایpromotion ابزارهای
72 ................................................................................... Trade Promotion tools
72 ...........................................................................................Public Relations (PR)
74 .................................................................. Personal Selling & Direct Marketing
74 ...................................................................................... Sales force structure
76.................................................................................................... Team Selling
76............................................................. Recruiting and Selecting Salespeople
78 ...................................................................................Time and duty analysis
78 ..................................................................... Sales Force automation system
79 .................................................................................Supervising Salespeople
79 .......................................................................... The presnoal selling Process
80 ..............................................................................Good Seller Vs. Bad Seller
دانلود