دانلود و خرید بهترین فایل ها مطابق نیاز شما

این وبلاگ در زمینه معرفی کتابها، مقالات و... در سطح وب فعالیت می کند. به طوری که فایلهای قابل اعتماد و مهم و به درد بخور را جمع آوری و برای شما به اشتراک می گذارد.

دانلود و خرید بهترین فایل ها مطابق نیاز شما

این وبلاگ در زمینه معرفی کتابها، مقالات و... در سطح وب فعالیت می کند. به طوری که فایلهای قابل اعتماد و مهم و به درد بخور را جمع آوری و برای شما به اشتراک می گذارد.

تحقیق بررسی جامع حضور زنان و اسلام



تحقیق-بررسی-جامع-حضور-زنان-و-اسلام

مقدمه: زن آیینه‌ی تمام نمای شخصیت انسان است. او مظهر پرورش است و صفت الهی پروردن از جانب خدای خویش را به ودیعه دارد، دامن زنان اولین کلاس درس و بهترین محل تربیت کودک است چنانکه گویند: مرد از دامن زن به معراج می رسد. بدین معنی که زن پایه گذار وجود حیات آدمی است زنان مسلمان و فداکار لازم است تا با حفظ... برای ادامه بر روی دریافت لینک کلیک یا لمس کنید.

دانلود فایل

پروژه کامل طراحی دانشکده معماری ( اتوکد + سه بعدی + شیت آماده چاپ )


این فایل زیپ شامل 5 عدد رندر از حجم کار میباشد به همراه یک عدد عکسه با کیفیت و آماده چاپ از شیت به همراه فایل اتوکد پلان مبلمان . و به همراه فایل رویته سه بعدی کار جهت ویرایش و نما ها و برش ها .   در صورتی که این پروژه نیاز به ویراش داره واسه ارائتون ما میتونیم برات انجامش بدیم با هزینه مناسب و کیفیت بالا . جهت سفارش با شماره تلفن 09380719893 در تماس باشید. ...

تحقیق بررسی کنترل کیفیت در کارخانه فریکو


تحقیق-بررسی-کنترل-کیفیت-در-کارخانه-فریکو
دانلود تحقیق بررسی کنترل کیفیت در کارخانه فریکو
این پروژه در قالب Word قابل ویرایش، آماده پرینت و ارائه به عنوان پروژه پایانی می باشد
 
قالب: Word
 
تعداد صفحات: 69
توضیحات:
مقدمه:
رقابت شدید به همراه فناوری پیشرفته و رو به رشد کنونی، تغییرات زیادی را در دور نمای صنعت پدید آورده است. به طور پیوسته محصولات، روش ها، فرایند ها و سیستم های جدید، ابداع و مورد بهره برداری قرار می گیرند، به همین دلیل باید با رعایت برنامه های صحیح، سطوح بهره برداری از تجهیزات بهبود یابد. علی رغم افزایش هزینه های مواد و کارکنان، تلاش مداومی جهت کاهش یا تثبیت هزینه های بهره برداری و تولیدی وجود دارد، لذا افزایش اثر بخشی، کارایی، بازدهی، قابلیت اطمینان، به کارگیری و بهره وری یک ضرورت اقتصادی می باشد.
بنابراین هم زمان با کاربرد روش ها و ماشین آلات تولیدی جدید، بخش کنترل کیفیت نیز باید با به کارگیری آخرین روش ها، جهت پاسخگویی به فناوری پیشرفته تولید، روند رو به رشد را طی نماید. همانطور که میدانیم مشتریان شرط بقا سازمانهای تولیدی هستند و یکی از مهمترین اهداف بخش کیفیت تولید نیز رضایت مشتری و حفظ آن است. امید است که این پروژه سبب بهبود در کارخانه گردد.

دانلود فایل

پایان نامه بررسی نقش ارزیابی عملکرد در افزایش کارآیی کارمندان شرکت



پایان-نامه-بررسی-نقش-ارزیابی-عملکرد-در-افزایش-کارآیی-کارمندان-شرکت

عصر کنونی تحولات شگرف دانش مدیریت وجود نظام ارزیابی را اجتناب‌ناپذیر نموده است.هر سازمانی به منظور اگاهی از میزان مطلوبیت و مرغوبیت فعالیت های خود بالاخص در محیط های پیچیده و پویا نیاز مبرم به نظام ارزیابی دارد. از سوی دیگر فقدان وجود نظام ارزیابی و کنترل در یک سیستم به معنای عدم برقراری ارتباط با..

مقدمه:

در عصر کنونی تحولات شگرف دانش مدیریت وجود نظام ارزیابی را اجتناب‌ناپذیر نموده است.هر سازمانی به منظور اگاهی از میزان مطلوبیت و مرغوبیت فعالیت های خود بالاخص در محیط های پیچیده و پویا نیاز مبرم به نظام ارزیابی دارد. از سوی دیگر فقدان وجود نظام ارزیابی و کنترل در یک سیستم به معنای عدم برقراری ارتباط با  محیط درون و برون سازمان تلقی می‌گردد. صاحب نظران مدیریت منابع انسانی بر این عقیده اند که هر سازمانی باید پیش از هر تصمیی مهم چون ارتقاء،افزایش حقوق،جابجای،انتصاب،عزل و برکناری از خدمت، عملکرد کارکنان را با توجه به معیارهای متناسب مورد ارزشیابی قرار دهند. از طریق این فرایند اطلاعاتی به دست می آید که بر بسیاری از تصمیمات مدیریت تأثیر گذاشته و با اجرای صحیح و اصولی آن،عملکرد کارکنان بهبود می یابد و سازمان نیز در تعیین نیازهای آموزشی،پرداخت عادلانه حقوق و مزایا و پرورش کارکنان خود از آن اطلاعات بهره برداری می کند..

 

1.عنوان تحقیق:

بررسی نقش ارزیابی عملکرد در افزایش کارای کارکنان شرکت پگاه شوش

2.بیان مسئله

منظور از ارزشیابی عملکرد ، فرایندی است که بوسیله آن کارکنان در فواصل معینی  و بطور رسمی ، مورد ارزیابی قرار می گیرند. شناخت کارکنان قوی و اعطای پاداش به آنها و از این طریق ، ایجاد انگیزه برای بهبود عملکرد آنان و سایر کارکنان ، از جمله علل اصلی ارزیابی عملکرد است..


دانلود فایل